byMe: бренд з особливим сенсом
04 Жовтня 2024
Місія бренду byMe — створювати український одяг, що закохує в себе💙💛
Створення колекцій
Робота над кожною колекцією починається з дослідження обраного періоду, теми чи особистості.
Команда співпрацює з музеями, експертами, щоб максимально передати дух та сенси тієї епохи.
Остання колекція бренду має назву “Леся Українка”, це сучасний стилізований одяг з українськими кольорами, символами та орнаментами.
Бренд заснувало 8 років тому подружжя Аліна та Дмитро Сердюки. Вони хотіли створювати одяг, який буде виділятися українською айдентикою та особливим стилем.
Декілька фактів про бренд
- Перший рік після заснування бренду пошиттям одягу займалася лише одна кравчиня. Зараз над створенням колекцій працює команда з понад 35 осіб. Бренд має власне виробництво у Вишгороді та понад 10 виробництв-партнерів.
- У 2021 році byMe відкрив шоурум в самому серці Києва, на Хрещатику.
- Перша капсульна колекція одягу byMe була невеликою: 2 спідниці, сорочка та гольф. Сьогодні кожна сезонна колекція бренду налічує близько 100 моделей одягу та взуття.
- Наразі придбати речі можна на сайті, в шоурумі, на платформі “Всі. Свої” та в мультибрендових магазинах.
- З перших днів війни команда бренду веде волонтерську діяльність та впроваджує благодійні ініціативи.
Бренд byMe позиціонує себе не лише як виробника одягу, а і як рушія української культури. Національна айдентика простежувалась в колекціях задовго до того, як це стало мейнстримом.
А ви знали про цей бренд?
Останні новини
Підпишіться на наші новини. Будьте в курсі всіх новин, знижок та найкращих пропозицій
Підписуючись, ви надаєте згоду на обробку персональних даних