Історія бренду Papaya: філософія краси
10 Травня 2024
Більше ніж бренд. Це — стиль життя💗
Саме так позиціонує себе український виробник сучасного жіночого одягу PAPAYA.
Його історія розпочалася у 2008 році в місті Чернівці з невеличкого магазину одягу. У 2010 році засновники бренду винайняли приміщення вже в Києві, тоді й з’явилася перша вивіска — PAPAYA. Екзотичний фрукт став таким собі талісманом бренду.
Декілька фактів про PAPAYA
- Окрім онлайн-платформи, мають 7 магазинів в Чернівцях, Львові, Тернополі, Івано-Франківську.
- Створили понад 1000 моделей базових речей, аксесуарів та взуття. “Фішка” бренду — капсульні луки. Моделі колекції легко поєднуються між собою, бо створюються в одному стилі.
- Над створенням краси в команді працює понад 90 людей.
- 90% продукції бренду відшивається саме на українських виробництвах. При цьому процес ретельно контролюється: від вибору тканини, виготовлення лекал до фінальної моделі.
На рік компанія продає понад 90 000 одиниць одягу та взуття. Відділ з виробництва в середньому використовує понад 200 000 метрів тканини.
В експериментальному цеху дизайнери-конструктори розробляють нові колекції, ретельно підбирають тканини, фурнітуру під кожну категорію одягу, і тільки після цього зразки відправляються на виробництва.
А вам подобається цей бренд? Діліться в коментарях.
Останні новини
Підпишіться на наші новини. Будьте в курсі всіх новин, знижок та найкращих пропозицій
Підписуючись, ви надаєте згоду на обробку персональних даних