Історія One by One
Бренд, що вміє здивувати
01 Листопада 2024
Від Instagram-сторінки до великої мережі магазинів😍
Історія бренду One by One почалася у 2015 році. Власниця бренду, Лідія Сметана, розповідає, що перші інвестиції склали 40 000 грн.
“Придбали машинку, рулон тканини, винайняли кравчиню. Почали відшивати сукні-майки. Тоді якісного базового одягу на ринку бракувало”.
До 2020 року масштабування бренду було повільним. Справжній бум замовлень почався після відкриття першого офлайн-магазину в Києві.
Зараз One by One — це
- 22 магазини у 15 містах України та сайт для офлайн-замовлень.
- Виробництво повного циклу, площею 2100 кв.м.
- Команда з 250+ співробітників, об’єднаних спільними цінностями та метою.
- Широкий асортимент: від капсульних колекцій до білизни й аксесуарів.
У 2024 році компанія вийшла на польський ринок та планує подальше масштабування за франшизою.
Щоб речі бренду вигідно відрізнялись від зарубіжних конкурентів, дизайнери One by One урізноманітнюють їх авторською вишивкою чи оригінальними принтами. Нові моделі не прив’язані до конкретного сезону. Поповнення колекції відбувається щотижня.
Лідія розповідає, що на початку повномасштабного вторгнення виробництво швидко повернулось до роботи. Поки частина виробництва відшивала одяг для військових, інші кравчині готували нову капсульну колекцію з патріотичними принтами. Вона стала дуже успішною!
В планах команди подальший розвиток української мережі та відкриття магазинів ще в 3 містах.
Останні новини
Підпишіться на наші новини. Будьте в курсі всіх новин, знижок та найкращих пропозицій
Підписуючись, ви надаєте згоду на обробку персональних даних