Milla Nova: історія бренду
Найвідоміший український бренд весільних та вечірніх суконь
02 Серпня 2024
Milla Nova — бренд з дуже цікавою історією.
Така собі трансформація: від львівського ательє, заснованого сестрами у 2002 році, до великого сучасного виробництва.
Декілька фактів про Milla Nova
- Вбрання від Milla Nova обирають зірки: Леоні Ханне, Тіна Кунакі, Мей Маск, Люсі Уотсон.
- Колекції суконь успішно продаються в понад 65 країнах світу — від Польщі до Австралії.
- На виробництві працює 500+ працівників. Щорічно вони відшивають 40 000 суконь, при цьому 10% з них — кастомізовані вбрання за індивідуальним замовленням.
- Це перший український бренд, що потрапив у перелік ключових марок весільного одягу за версією Global Industry.
- У 2022 році Milla Nova продемонструвала нову колекцію в рамках New York Bridal Fashion Week та стала першим українським брендом на NYBFW.
Під час пандемії, а потім — і повномасштабного вторгнення бренд не тільки не зупинив виробництво, а й збільшив обсяг продажів у 3 рази за рахунок розширення ринку збуту. При цьому майстрині виготовляли не тільки тендітні вбрання, а й одяг для медиків та військових.
P.S. CEO Milla Nova, Уляна Киричук, відвідала “Легку Конфу” як спікерка. Щиро вдячні їй за цікавий та надихаючий брифінг. Впевнені, що досвід Milla Nova стане потужною мотивацією для виробників, що планують виходити на міжнародний ринок.
Останні новини
Підпишіться на наші новини. Будьте в курсі всіх новин, знижок та найкращих пропозицій
Підписуючись, ви надаєте згоду на обробку персональних даних