Історія бренду GARNE: місце, де народжується краса

Місце, де народжується краса. Український бренд жіночого одягу GARNE започаткований у 2015 році Оксаною Харькіною.

 

Засновниця каже, що її натхненницею стала мама, яка була творчою особистістю та вміла створювати красу “з нічого”. Вона малювала ескізи, шила одяг, вигадувала нові моделі.

 

Проте Оксана обрала своєю основною спеціалізацію маркетинг: активні продажі, потім — створення власного маркетплейса. Цей досвід і зараз допомагає вибудовувати дієву стратегію розвитку бренду та комунікацію з клієнтами.

“А чому б ні?”

Створення власного бренду стало спонтанним рішенням, викликом.Основою діяльності виробництва була і є ідея, що кожна жінка — особлива та красива по-своєму. На потужностях Garne відшивається весь розмірний ряд моделей жіночого одягу.

Особливості підприємства GARNE

  • Це виробництво повного циклу: сучасне, технологічне, прибуткове
  • Обсяг продукції: понад 10 000 одиниць на місяць, при цьому на виробництві працює до 50 осіб
  • Активно впроваджуються енергоефективні технології, встановлені альтернативні джерела енергії
  • Робота виробництва автоматизована: сучасне обладнання + програмне забезпечення
  • Підприємство діє за принципами ощадливого виробництва

 

При цьому команда Garne втілює в життя важливі ініціативи: на базі виробництва проходять курси кравців, залишки тканин відправляють до профільних дитячих гуртків, а заснована Оксаною Харькіною “Асоціація легкої промисловості” сприяє розвитку швейних виробництв регіону.

 

А ви знайомі з колекціями одягу Garne? Чули раніше про цей бренд?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини

Модні тренди: спідниці, які обиратимуть клієнти в 2024
17 Травня 2024

Модні тренди: спідниці, які обиратимуть клієнти в 2024

6
3 хв.
“Легка Конфа 2.0”: наймасштабніший бізнес-форум повертається
14 Травня 2024

“Легка Конфа 2.0”: наймасштабніший бізнес-форум повертається

21
3 хв.
Як заробляти більше?Найдієвіші способи та особливості продажів для fashion-брендів. Огляд тенденцій від Тараса Нестеренка
13 Травня 2024

Як заробляти більше?Найдієвіші способи та особливості продажів для fashion-брендів. Огляд тенденцій від Тараса Нестеренка

99
21 хв.
PEGASUS W662PCH-35BX356CS: плоскошовна машина з циліндричною платформою
13 Травня 2024

PEGASUS W662PCH-35BX356CS: плоскошовна машина з циліндричною платформою

33
3 хв.
Історія бренду Papaya: філософія краси
10 Травня 2024

Історія бренду Papaya: філософія краси

44
3 хв.
Джинси: моделі, які купуватимуть в 2024 році
08 Травня 2024

Джинси: моделі, які купуватимуть в 2024 році

52
3 хв.
Kaisiman K9 plus: розкрійний ніж із серводвигуном
07 Травня 2024

Kaisiman K9 plus: розкрійний ніж із серводвигуном

53
3 хв.
TEXPROCESS-2024: міжнародна виставка легкої промисловості
03 Травня 2024

TEXPROCESS-2024: міжнародна виставка легкої промисловості

53
3 хв.
Pegasus VS Baoyu: яке обладнання обрати?
01 Травня 2024

Pegasus VS Baoyu: яке обладнання обрати?

65
4 хв.
ТПО: як і на чому шити худі?
29 Квітня 2024

ТПО: як і на чому шити худі?

66
4 хв.