Історія бренду GARNE: місце, де народжується краса

Місце, де народжується краса. Український бренд жіночого одягу GARNE започаткований у 2015 році Оксаною Харькіною.

 

Засновниця каже, що її натхненницею стала мама, яка була творчою особистістю та вміла створювати красу “з нічого”. Вона малювала ескізи, шила одяг, вигадувала нові моделі.

 

Проте Оксана обрала своєю основною спеціалізацію маркетинг: активні продажі, потім — створення власного маркетплейса. Цей досвід і зараз допомагає вибудовувати дієву стратегію розвитку бренду та комунікацію з клієнтами.

“А чому б ні?”

Створення власного бренду стало спонтанним рішенням, викликом.Основою діяльності виробництва була і є ідея, що кожна жінка — особлива та красива по-своєму. На потужностях Garne відшивається весь розмірний ряд моделей жіночого одягу.

Особливості підприємства GARNE

  • Це виробництво повного циклу: сучасне, технологічне, прибуткове
  • Обсяг продукції: понад 10 000 одиниць на місяць, при цьому на виробництві працює до 50 осіб
  • Активно впроваджуються енергоефективні технології, встановлені альтернативні джерела енергії
  • Робота виробництва автоматизована: сучасне обладнання + програмне забезпечення
  • Підприємство діє за принципами ощадливого виробництва

 

При цьому команда Garne втілює в життя важливі ініціативи: на базі виробництва проходять курси кравців, залишки тканин відправляють до профільних дитячих гуртків, а заснована Оксаною Харькіною “Асоціація легкої промисловості” сприяє розвитку швейних виробництв регіону.

 

А ви знайомі з колекціями одягу Garne? Чули раніше про цей бренд?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини

Як подолати кадрову кризу? Огляд ефективних способів закриття вакансій та мотивації цінних працівників від Оксани Шахової
28 Травня 2024

Як подолати кадрову кризу? Огляд ефективних способів закриття вакансій та мотивації цінних працівників від Оксани Шахової

9
17 хв.
Переможці конкурсу “Печерські каштани” покажуть свої роботи на “Легкій Конфі” у співпраці з відомими брендами
27 Травня 2024

Переможці конкурсу “Печерські каштани” покажуть свої роботи на “Легкій Конфі” у співпраці з відомими брендами

18
3 хв.
ТОП-5 стилів для нових колекцій одягу
24 Травня 2024

ТОП-5 стилів для нових колекцій одягу

22
3 хв.
Історія бренду Stimma. Не лише одяг, а й місія
22 Травня 2024

Історія бренду Stimma. Не лише одяг, а й місія

21
3 хв.
Juki MEB-3200CSSMM-BBP: високошвидкісна петельна машина 
20 Травня 2024

Juki MEB-3200CSSMM-BBP: високошвидкісна петельна машина 

29
3 хв.
Модні тренди: спідниці, які обиратимуть клієнти в 2024
17 Травня 2024

Модні тренди: спідниці, які обиратимуть клієнти в 2024

81
3 хв.
“Легка Конфа 2.0”: наймасштабніший бізнес-форум повертається
14 Травня 2024

“Легка Конфа 2.0”: наймасштабніший бізнес-форум повертається

65
3 хв.
Як заробляти більше?Найдієвіші способи та особливості продажів для fashion-брендів. Огляд тенденцій від Тараса Нестеренка
13 Травня 2024

Як заробляти більше?Найдієвіші способи та особливості продажів для fashion-брендів. Огляд тенденцій від Тараса Нестеренка

140
21 хв.
PEGASUS W662PCH-35BX356CS: плоскошовна машина з циліндричною платформою
13 Травня 2024

PEGASUS W662PCH-35BX356CS: плоскошовна машина з циліндричною платформою

96
3 хв.
Історія бренду Papaya: філософія краси
10 Травня 2024

Історія бренду Papaya: філософія краси

66
3 хв.