Масштабування швейного бізнесу: основні тенденції
08 Серпня 2025
Пам’ятаєте мем про квітку, що проростає навіть крізь асфальт?😊
Так і швейна галузь попри все бере курс на вдосконалення та розвиток. Є певні тенденції, що впливають на масштабування швейного бізнесу в Україні
Переорієнтація на локальне виробництво
Підтримка національного виробника стала пріоритетом як для споживачів, так і для бізнесу. Логістичні труднощі та цінова політика знизили привабливість віддаленого виробництва та закордонного дропшипінгу.
Продукція з маркуванням “Made in Ukraine” вже має позитивний імідж за кордоном, наші виробники виходять на міжнародні ринки.
Оновлення парку обладнання
Великі виробництва шукають та впроваджують високотехнологічні рішення, які дозволяють шити більше з меншими часо- й працезатратами.
👉 Автоматичні розкрійні комплекси
👉 Комп’ютеризовані циклічні машини
👉 Програмні системи обліку продуктивності
Сучасне обладнання й ПЗ — це плюс не тільки до карми, а й до іміджу бренду та ефективності виробництва в цілому.
Подолання кадрової кризи
Брак кваліфікованих працівників змушує бізнес інвестувати в «розумне» обладнання. Сучасні машини допомагають оптимізувати роботу, мінімізувати залежність від людського фактора та пришвидшити виробничі процеси.
Один оператор здатен контролювати роботу декількох машин, а власники виробництв можуть винаймати людей без відповідної кваліфікації.
Грантові програми
Для тих, хто не в темі: грант — це не кредит. А фінансова допомога для створення, розвитку й масштабування швейних бізнесів. Від держави/міжнародних фондів — гроші, від підприємців — робочі місця й податки. Все чесно.
І зараз процедура отримання гранту, ведення звітності максимально спрощена завдяки цифровізації.
Ці фактори створюють вікно можливостей для масштабування малих і середніх виробництв.📈
Але чи всім швейним бізнесам потрібне масштабування? Розберемо в наступному дописі.
Останні новини
Підпишіться на наші новини. Будьте в курсі всіх новин, знижок та найкращих пропозицій
Підписуючись, ви надаєте згоду на обробку персональних даних